popüler yayınlar

8 Kasım 2014 Cumartesi

kızımın fuları

             kızım için yaptığım fular. lif ipinden yaptım.ipin tek katını kullandım.fakat benim lif ipim sert olanlardan değilde. tiftik gibi olanlardandı.o yüzden daha yumuşacık oldu.
         kışın soğuk günlerinden boynunu korusun istedim. fuları büyük kızıma yaptım ama mankenliğini yapmak küçük kızma düştü.  oda zaten seve seve yapıyor bu işi. 
  ilk önce iç kısmını ördüm. sonra bütün etrafını pipirik yaparak dolaştım.uç kısımlarından yoncalar sallandırdım.














8 yorum:

  1. iyi günlerde sağlıkla kullanılsın inşallah.. sevgiler..

    YanıtlaSil
  2. Ellerine sağlık, güzel günlerde mutlulukla kullansın:-) Küçük kızına da maşallah, çok tatlıymış:-)

    YanıtlaSil
  3. çok da şık olmuş, bu güzel mankenin sunumunu da atlamamak lazım tabi:))

    YanıtlaSil


Zirve100 Site ekle