popüler yayınlar

30 Mart 2015 Pazartesi

mısır gevrekli çikolatalı kurabiye

                 
                çocukların çok sevdiği kahvelerin vazgeçilmezi bir kurabiye. bu kurabiyeyi buzlukta yada buzdolabında saklıyorum. sıcakta çikolatası biraz mayışıyor.buzluktan  çıkarır çıkarmaz servis yapıyorum. çikolatası erimeden hiç de  tahmin edildiği gibi soğuk ve buzlu olmuyor. her zaman hazırda bulunuyor. oldukçada bereketli. yemeside çok zevkli tavsiye ederim.
 malzemeleri aşağıda yapımını ise ayrıntılı şekilde fotoladım.
175 derecede kızarmadan pişirdim .












 malzemeler:
kurabiyesi için
3 yumurta
1/2 su bardağı şeker
1/2 paket margarin(125 gr)
1 paket vanilya, kabartma tozu
2 paket mısır nişastası
(paketlerim büyüklüğüne göre değişebilir. kulak memesi kıvamına gelene kadar mısır nişastası)
  sos:
250 gr sarelle
1/2 subardağı sıvı yağ 1 yemek kaşığı margarin

üzerine bir paket corn falkes (el ile parçalanıp ezilmiş)


6 yorum:

  1. off nefis görünüyor.tadından yenmez bunun.tam damak zevkime göre.tarif aldım.mutlak deneyeceğim.teşekkürler..

    YanıtlaSil
  2. bu kurabiye çok lezzetli oluyor benimde favorilerimden biri ben her tarafını kaplıyorum ama buzdolabında saklamak hiç aklıma gelmemişti teşekkürler :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkürler berry. bende ilk önce hertarafına buluyordum çikolatayı fakat hem zahmetli hemde yerken ellerine bulaşıyor diye artık bu şekilde yapıyorum.

      Sil
  3. Nefis görünüyor,tadını bilirim:)

    YanıtlaSil


Zirve100 Site ekle